Invitation til juleforestilling

Kære medlem
Julen er ”lige” om hjørnet, og Frederiksborg Svendeforening vil gerne medvirke til, at vores medlemmer og ikke mindst alle de kære børn kommer i den helt rigtige
julestemning. Frederiksborg Svendeforening har derfor fornøjelsen af at invitere vores medlemmer samt børn / børnebørn / oldebørn mv. til at se:

Mastodonternes juleforestilling
Nisserne i Julerød på de skrå brædder!
i FrederiksborgCentret
lørdag d. 1. december 2018 kl. 13.00.

Før forestillingen serverer søde nisser risengrød og nisseøl eller saft på Nisseloftet (i FrederiksborgCentrets festsal). Skulle der være medlemmer, som ikke er så pjattet med grød, serveres der julemedister med rugbrød. Dørene til spisningen åbnes ca. 5-10 minutter før kl. 13.00. Forestillingen starter kl. 14.00.

Prisen for at deltage er 60,- kr. for såvel voksne og børn. Frederiksborg Svendeforening har på forhånd alene haft mulighed for at forhåndsreservere 100 billetter, hvorfor tilmelding sker efter først til mølle princippet.

Tilmelding kan ske ved at indbetale deltagerbeløbet på Frederiksborg Svendeforenings konto: Reg. nr. 1551 konto nr. 6474020 (husk medlemsnummer)
eller på kontoret onsdag d. 24. oktober 2018 i tidsrummet 18.30-19.00.
(såfremt du ønsker at betale på kontoret d. 24. oktober, kan du under hensyn til først til mølle bestille det ønskede antal billetter via mail til mail@svendeforeningen.dk eller på telefon 2395 2235. Medlemsnummer skal oplyses ved bestilling).
Der er unummererede billetter, som udleveres ved ankomsten til FrederiksborgCentret.

Frederiksborg Svendeforening

Download og læs hele invitationen her